Alla våra kunder är knutna till ett GarpCenter som kommer att vara med dig från start och hjälper dig att anpassa systemet där det finns behov. Våra GarpCenter erbjuder utbildning, konsult- och verksamhetstjänster som passar din bransch. Som produktutvecklare finns vi där för er i ert dagliga arbete med Garp genom vår kundsupport. Oavsett hur ert system är uppsatt har alla våra kunder tillgång till standardsupport och utbildningspaket för att säkerställa att affärssystemet utnyttjas till dess fulla kapacitet.

Support

Garpkunder har tillgång till vårt erfarna supportteam, antingen via supportportalen, telefon, chatt eller e-post. Vårt supportteams djupa produktkunskap backas upp av testade eskaleringsrutiner, vilket säkerställer att du får rätt svar och den bästa informationen när du har frågor. Efter kontorstid kan våra kunder logga in på Garp supportportal där det finns produktinformation, dokumentation, utbildningsmaterial och andra nedladdningsbara verktyg. 

Kontakta vår Support

Öppettider Support

  • Måndag - torsdag 08:00-12:00 och 13:00-17:00
  • Fredagar 08:00-12:00